Secció: INFORMACIONS ESCOLA

Calendari de preinscripció 2018-2019

Fases de la preinscripció Dates
Presentació de sol·licituds 13 al 24 d’abril
La tramesa de sol·licituds per Internet es pot fer fins a les 24 h. del dia 24 d’abril
Llistes amb el barem 3 de maig
Reclamacions 4 al 8 de maig
Llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions 10 de maig

Publicació de les llistes d’admesos 12 de juny

Període de matriculació 21 al 27 de juny

DATES I HORARIS

Dimarts 17 d’abril i 24 d’abril de 8h a 3h

Dijous 19 de 8h a 2 i de 2/4 de 3 i de 3 a ¾ de 6.

Divendres 20 d’abril, de 9h a 2h.

BON NADAL 2017

US DESITGEM UN BON NADAL I UN FELIÇ 2018.

MANIFEST

L’escola L’aulet s’adhereix al manifest de MUCE.

muce_manifest_concentracions_25o

VAGA GENERAL 3 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies,

La comunitat educativa de l’Escola l’Aulet de Celrà condemna enèrgicament les actuacions violentes que han practicat els cossos i forces de seguretat de l’Estat el dia 1 d’octubre durant la jornada del Referèndum a Catalunya. Això es veu agreujat perquè moltes de les actuacions policials han estat en escoles i instituts, llocs on es treballen els valors de la  democràcia,  ciutadania,  els drets humans, la pau, respecte, tolerància… i, en canvi, s’han convertit en un lloc maltractat per la violència més absoluta.

Ha estat una actuació repressiva, agressiva i violenta contra les persones que, pacíficament, exercien el seu dret a votar, contra la democràcia, la llibertat d’expressió, el dret a decidir lliurement i que afecta greument els drets humans fonamentals pels quals hem de vetllar a la comunicat educativa. Considerem que la violència mai no és la solució dels problemes.

Per aquests motius, el claustre, per unanimitat, s’afegeix a la vaga general que s’ha convocat  pel dimarts dia 3 d’octubre. Es comunica que no es realitzaran activitats curriculars perquè només hi haurà serveis mínims, per això, us demanem que demà no porteu els vostres fills i filles a l’escola.

El menjador escolar també s’adhereix a la vaga i  també estarà en servis mínims.

Així mateix, l’Ampa s’uneix a la convocatòria de vaga i quedaran anul·lats els serveis de Bon dia i Bona tarda i totes les activitats extraescolars d’aquest dia.

Atentament,

La comunitat educativa de l’Escola l’Aulet

MANIFEST EN FAVOR DE LA DEMOCRÀCIA

El claustre, la junta de l’AMPA i el personal no docent de l’escola L’Aulet de Celrà, manifestem el compromís permanent en l’educació en valors socials i cívics, i de manera especial en el valor de la democràcia.

Per aquesta raó, volem denunciar la reiterada vulneració dels drets democràtics més elementals que darrerament practica el Govern d’Espanya, i que afecta el conjunt de la ciutadania de Catalunya.

Demanem al Govern espanyol i als estaments responsables de les seves ordres que aturin aquesta manera de procedir i treballin per protegir els valors fonamentals de la democràcia.

I suggerim, per a la resolució del conflicte generat per l’anhel d’exercir el dret a decidir que ha manifestat de forma pacífica i insistent una part significativa del poble de Catalunya, la conveniència de recórrer al diàleg i a la mediació internacional.

Celrà, el dia 22 de setembre de 2017

PREINSCRIPCIÓ 2017/18

Preinscripció

• Publicació de l’oferta de places escolars: 20 de març de 2017
  • Termini per presentar la sol·licitud: del 23 de març al 4 d’abril de 2017
  • Publicació de la llista de sol·licituds al centre amb el barem provisional: 24 d’abril de 2017
  • Termini per presentar una reclamació al barem provisional: 25 a 27 d’abril de 2017
  • Publicació de la llista de sol·licituds al centre amb el barem un cop resoltes les reclamacions: 3 de maig de 2017
  • Sorteig del número de desempat: 4 de maig de 2017
  • Publicació de la llista de sol·licituds ordenades definitives: 8 de maig de 2017
  • Publicació de l’oferta final de places escolars: 30 de maig de 2017
  • Publicació de les llistes d’alumnes admesos i, si escau, de la llista d’espera: 2 de juny de 2017

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada al segon cicle de l’educació infantil, a l’educació primària o al primer curs de l’educació secundària obligatòria: del 12 al 16 de juny de 2017

UN ANY DE JUBILACIONS

Aquest curs escolar, en menys de quinze dies, se’ns han jubilat dues mestres que portaven molts anys a la nostra escola: la Rosa Ragolta, que en feia 30 que era  al centre, i l’Àngels Miret, que tot i haver estat 8 cursos fora, ha passat una bona colla d’anys a l’Aulet.

Hem passat moments de tot; molt bones estones i algunes més difícils, però de tot  n’hem après i ens ha fet estrènyer els llaços professionals i  personals.

De ben segur que  vosaltres heu deixat molts bons records als alumnes i a les famílies i que   també us emporteu un molt bon bagatge.

Des de l’Aulet, us volem agrair la vostra dedicació i us desitgem que la nova etapa estigui plena de projectes, emocions i alegries.

Autoritzacó per administrar medicaments

medicaments