Secció: INFORMACIONS ESCOLA

BON CURS 2019-2020. CAMINEM JUNTS

L’AULET S’ENGALANA

Com ja sabeu, l’escola amb l’ajuda de l’associació de pares i mares, compta amb el suport de l’assessora de plàstica, la Dolors Picazo, la qual sempre aconsegueix extreure el millor de cada nen i nena pel que fa a l’àrea de visual i plàstica. Només cal fer una ullada a l’interior de l’escola, a la pàgina web o als treballs dels vostres fills i filles per comprovar aquesta realitat.

Any rere any, quan arriba la Festa Major de Celrà participem a “Celrà s’engalana”, antigament posant una mostra de la feina artística a la Torre Desvern, i des de fa uns quants anys, engalanant el pati d’entrada de l’Aulet. Aquest treball sempre la fan els més petitons de l’escola, P3, P4 i P5  perquè els de primària participen a “Temps de Flors” de Girona.

Esperem que us agradin els magnífics  retaules que han realitzat aquest any per a l’ocasió.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ 2019-2020

FASES DE LA PREINSCRPCIÓ

Presentació de les sol.licituds                         29 de març al 9 d’abril

Llistes amb el barem provisionals                  26 d’abril

Reclamacions                                                     29 de març al 3 de maig

llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions   8 de maig

Publicacions de les llistes d’admesos           12 de juny

Període de matriculació                                   20 al 26 de juny

HORARI DE SECRETARIA

Divendres 29 de març  d’1/4 de 9 a 2h

Dimarts 2 d’abril i 9 d’abril d’1/4 de 9 a 2h

Dijous 19 d’abril d’1/4 de 9 a 2h i de 2/4 de 3 a 5h.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

- Original i fotocòpia del DNI de la mare, pare o tutor/a.

- Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a, si en té.

- Original i fotocòpia del llibre de família (pàgina on surten els pares i l’alumne/a).

- Original i fotocòpia del carnet de vacunes.

- Original i fotocòpia de la targeta sanitària individual de l’alumne/a.

- Certificat de convivència actual.

- 1 fotografia.

LA JORNADA DE PORTES OBERTES ÉS EL DIVENDRES 22 DE MARÇ.

Sol.licitud de preinscripció

MANIFEST

L’escola L’aulet s’adhereix al manifest de MUCE.

muce_manifest_concentracions_25o

MANIFEST EN FAVOR DE LA DEMOCRÀCIA

El claustre, la junta de l’AMPA i el personal no docent de l’escola L’Aulet de Celrà, manifestem el compromís permanent en l’educació en valors socials i cívics, i de manera especial en el valor de la democràcia.

Per aquesta raó, volem denunciar la reiterada vulneració dels drets democràtics més elementals que darrerament practica el Govern d’Espanya, i que afecta el conjunt de la ciutadania de Catalunya.

Demanem al Govern espanyol i als estaments responsables de les seves ordres que aturin aquesta manera de procedir i treballin per protegir els valors fonamentals de la democràcia.

I suggerim, per a la resolució del conflicte generat per l’anhel d’exercir el dret a decidir que ha manifestat de forma pacífica i insistent una part significativa del poble de Catalunya, la conveniència de recórrer al diàleg i a la mediació internacional.

Celrà, el dia 22 de setembre de 2017

Autoritzacó per administrar medicaments