Secció: INFORMACIONS ESCOLA

PREINSCRIPCIÓ 2020/2021

PREINSCRIPCIÓ

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

MATRÍCULA

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

• CODI D L’ESCOLA: 17000913
  • ACCEDIU A L’APLICATIU

Un cop feta la sol·licitud s’ha de fer l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant

un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

En aquest cas, la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta.

L’escola contestarà a aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància. Cal recordar que el període per presentar el resguard i la documentació finalitza un dia més tard que el període de presentació de sol·licituds.

• Aquelles famílies que no la puguin tramitar TELEMÀTICAMENT podran demanar cita prèvia al centre escollit, per lliurar-la de forma presencial.

Telèfon per demanar cita prèvia:  696 82 50 37   o bé enviant un correu a l’adreça:   ceiplaulet@xtec.cat

a partir del 13 de maig de 9 a 13h.

ATENCIÓ PRESENCIAL

• Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • Cal recordar que han de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que el centre prevegi que farà emplenar la sol·licitud en paper portar el propi bolígraf.
  • Recordar la recomanació de portar mascareta i guants.
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.
  • Només s’atendrà a una persona alhora.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

- Original i fotocòpia del DNI de la mare, pare o tutor/a.

- Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a, si en té.

- Original i fotocòpia del llibre de família (pàgina on surten els pares i l’alumne/a).

- Altres documents que vulgueu acreditar.

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL ESCOLA L’AULET CURS 20-21

Per consultar el llistat cal clicar a l’enllaç que us durà a la pàgina del Departament, el codi del centre L’Aulet: 17000913

Quan hagueu fet la cerca al mapa es veu la ubicació del nostre centre amb el número 83.

CIRCULAR 3r TRIMESTRE

Circular inici 3r trimestre.docx

PERDRAN EL CURS? Una reflexió de Dolors Feixas

PERDRAN_EL_CURS_DOLORS_FEIXAS

COM AJUDAR ALS INFANTS

Com ajudar als infants…

L ‘Ajuntamemt ha obert un grup de Telegram que es diu Desconfinem l’Educació. Cada dia hi posen alguna cosa que ens pot ajudar a estar una mica menys confinats.

Una d’elles és aquest article de l’escola Congrés-Indians.