Secció: Plàstica

QUÈ TREBALLEM A PLÀSTICA?

Durant el primer trimestre hem treballat amb diferents cursos alguns aspectes de l’obra d’artistes com en LEONARDO DA VINCI, KEITH HARING, ANGELICA DASS, ALBERTO GIACOMETTI i HANOCH PIVEN.

El segon trimestre treballem en

GABRIELE GALIMBERTI  «TOY STORIES»

Gabriele Galimberti és un fotògraf que durant dos anys va visitar 58 països de tot el món i va retratar nens i nenes a casa seva, amb les seves joguines més preuades. Les imatges reflecteixen molts aspectes de la seva vida i del seu entorn.

La lectura visual d’aquestes fotografies ens ha portat a reflexionar i debatre : tenir moltes joguines ens fa més feliços?, hi ha joguines per a nens i per a nenes?…

La majoria dels nostres nens i nenes pensen que el més important és comptar amb l’estimació de la família i els amics i que sovint, amb una caixa de cartró, un tros de roba o un piló de sorra podem crear un joc ben divertit!

Protegit: PLÀSTICA :ART EN ACCIÓ 1 RESSEGUIM I OMPLIM SILUETES COM EN KEIT HARING.

TEMPS DE FLORS. GIRONA

És temps de flors i la nostra escola participa a Girona TEMPS DE FLORS. Ens trobareu a la Casa Solterra, carrer Ciutadans, 18. El punt de l’exposició és el número 26. Fins el dia 19 de maig.

Durant tota la setmana alumnes de diferents escoles aniran omplint els testos de flors.

Esperem que us agradi.

L’AULET S’ENGALANA

Com ja sabeu, l’escola amb l’ajuda de l’associació de pares i mares, compta amb el suport de l’assessora de plàstica, la Dolors Picazo, la qual sempre aconsegueix extreure el millor de cada nen i nena pel que fa a l’àrea de visual i plàstica. Només cal fer una ullada a l’interior de l’escola, a la pàgina web o als treballs dels vostres fills i filles per comprovar aquesta realitat.

Any rere any, quan arriba la Festa Major de Celrà participem a “Celrà s’engalana”, antigament posant una mostra de la feina artística a la Torre Desvern, i des de fa uns quants anys, engalanant el pati d’entrada de l’Aulet. Aquest treball sempre la fan els més petitons de l’escola, P3, P4 i P5  perquè els de primària participen a “Temps de Flors” de Girona.

Esperem que us agradin els magnífics  retaules que han realitzat aquest any per a l’ocasió.

Protegit: ART EN ACCIÓ 18

Protegit: ART EN ACCIÓ 17

Protegit: ART EN ACCIÓ 16

Protegit: ART EN ACCIÓ 15

PLÀSTICA. PETIT HOMENATGE A LA NATURA.

PINTEM LES PARETS DE L’ESCOLA.

El divendres 15 de març vam pintar una de les parets que envolten la nostra escola. Va venir en Ferran Garriga i ens va fer el disseny i la plantilla de les lletres .  Posteriorment els alumnes de 2n, 3r i 6è van pintar-les i decorar-les. Anaven ben equipats amb guants i mascareta. Ens diuen que l’experiència els hi va agradar molt.