Secció: Cicle Superior

Protegit: COMIAT SISÈ. 19 de Juny 2020

Protegit: CONFINART amb la Dolors

BIBLIOTECA ESCOLAR

Aquí teniu un conte per capítols que ens està escrivint l’Èlia Borràs (porta l’activitat extraescolar de biblioteca organitzada per l’AMPA).
Podeu llegir un capítol nou cada divendres i decidir com voleu que segueixi la història.
Que ho passeu molt bé!

TUTORIALS

COM PENJAR UN VÏDEO  al google DRIVE  (Enric Coll)

CLASSROOM: COM PENJAR TASQUES  (Elisabet Gubern)

INSTAL·LAR ENLLAÇ GOOGLE MEET VIEW

CLASSROOM a Cicle superior

Bon dia nenes, nens i famílies de cicle superior:

Hem creat una  CLASSROOM  per cada curs mitjançant Gsuite. A la carta, primer document, us expliquem en què consisteix.

Adjuntem també un tutorial perquè us serveixi d’ajuda.

Recordem als nens i a les nenes de 5è que cal que demaneu a la Salud i  a l’Enric la contrassenya del vostre nou correu electrònic.

Els correus són:
saludametller@escolalaulet. cat
enriccoll@escolalaulet,cat
Els/les alumnes de 6è ja hi heu treballat i teniu els correus i les adreces.
Qualsevol dubte contacteu amb les vostres tutores i tutor per correu electrònic.
Molts ànims i una gran abraçada.
Notificació entorn EVA

Un conte : El coronavirus