Secció: Cicle Superior

Som-hi !! Curs 2020-2021

Finalment ha arribat el moment de retrobar-nos de nou. Tenim moltes ganes de tornar-vos a veure, escoltar i mirar als ulls. Tenim per davant uns dies que estaran plens de novetats, aprenentatges, emocions, alegries, il·lusions, jocs, preguntes… Entre tots i totes farem que aquest curs sigui positiu i ric. Fem pinya!

LLIBRES I MATERIAL 20-21

LLIBRES I MATERIAL CURS 20-21

Aquí podeu trobar el llistat de llibres i material pel curs 2020-2021.

Protegit: ENS ACOMIADEM DELS NENS I LES NENES DE 6è. FINS SEMPRE;

TEATRE, SEMPRE TEATRE.

Protegit: COMIAT ALUMNES de 6è

Protegit: COMIAT SISÈ. 19 de Juny 2020

Protegit: CONFINART amb la Dolors

BIBLIOTECA ESCOLAR

Aquí teniu un conte per capítols que ens està escrivint l’Èlia Borràs (porta l’activitat extraescolar de biblioteca organitzada per l’AMPA).
Podeu llegir un capítol nou cada divendres i decidir com voleu que segueixi la història.
Que ho passeu molt bé!

TUTORIALS

COM PENJAR UN VÏDEO  al google DRIVE  (Enric Coll)

CLASSROOM: COM PENJAR TASQUES  (Elisabet Gubern)