Secció: Cicle Mitjà

Un conte : El coronavirus

PROPOSTA D’ACTIVITATS PEL CONFINAMENT. CM

Hola a tothom:

Com esteu? Ens trobem a faltar molt, com ens agradaria poder retrobar-nos ben aviat. Però mentre això no passi us volem donar un llistat d’activitats que podeu fer durant aquests dies. Potser ja heu acabat les tasques que us vam donar el darrer dia que ens vam veure. Si és així, aquí teniu noves propostes.  Com ja sabeu,  aquestes activitats no serviran d’avaluació.

Esperem que estigueu tots i totes bé. Una abraçada ben gran! Ànims nens, nenes, mares, pares, avis, àvies…. i a tota la família.

Activitats confinament CM

document treball extra EF i anglès

ART D´ESTAR PER CASA

Música:

ACOMPANYAMENT AL DOL

Nabila, Aymane, Anouar i Ziad, avui us volem fer companyia i donar suport. Estem al vostre costat, tot i que aquests dies no ens podem veure.

Us estem guardant un piló d’abraçades, grans, petites, fluixes i fortes, les tenim totes ben a punt per deixar-les anar el dia que ens retrobem. Els vostres amics i amigues, mestres i famílies de l’escola us estimen i us esperen per poder jugar i estar plegats.

Escola l’Aulet

Protegit: CAL TENIR CURA DE LES NOSTRES DENTS