Secció: Cicle Mitjà

Protegit: COMIAT ALUMNES de 6è

Protegit: CONFINART amb la Dolors

BIBLIOTECA ESCOLAR

Aquí teniu un conte per capítols que ens està escrivint l’Èlia Borràs (porta l’activitat extraescolar de biblioteca organitzada per l’AMPA).
Podeu llegir un capítol nou cada divendres i decidir com voleu que segueixi la història.
Que ho passeu molt bé!

TUTORIALS

COM PENJAR UN VÏDEO  al google DRIVE  (Enric Coll)

CLASSROOM: COM PENJAR TASQUES  (Elisabet Gubern)

INSTAL·LAR ENLLAÇ GOOGLE MEET VIEW

VIDEOCONFERÈNCIES

Bon dia a tothom,

Com esteu? Suposo que amb moltes ganes de veure’ns totes i tots plegats. Com que encara no podem anar a l’escola us volem convidar a una videoconferència i així ens podrem veure, explicar-nos com ens sentim, què necessitem…

Dijous 23 d’abril: videoconferència 3r, a les 4h de la tarda.

Dijous 23 d’abril : videoconferència 4t A, Joan: a les 11h matí.

Dijous 23 d’abril: videoconferència 4t B, Teresa: a les 12h matí.

Ànims, que ens en sortirem!!!

Equip de mestres de Cicle Mitjà

CLASSROOM CM. Tutorial i instruccions.

Bon dia nenes, nens i famílies de cicle mitjà:

Hem creat una  CLASSROOM  per cada curs mitjançant Gsuite. A la carta, primer document, us expliquem en què consisteix.

Adjuntem també un tutorial perquè us serveixi d’ajuda.

Us recordem que la vostra tutora us va enviar un correu  amb la contrassenya i el vostre nou correu electrònic.

Qualsevol dubte contacteu amb les vostres tutores  per correu electrònic.
 Molts ànims i una gran abraçada.
Notificació entorn EVA

Un conte : El coronavirus