Secció: Cicle Inicial

Un conte : El coronavirus

PROPOSTA D’ACTIVITATS PEL CONFINAMENT. CI

Hola a tothom:

Com esteu? Ens trobem a faltar molt, com ens agradaria poder retrobar-nos ben aviat. Però mentre això no passi us volem donar un llistat d’activitats que podeu fer durant aquests dies. Potser ja heu acabat les tasques que us vam donar el darrer dia que ens vam veure. Si és així, aquí teniu noves propostes.  Com ja sabeu, aquestes activitats no serviran d’avaluació.

Esperem que estigueu tots i totes bé. Una abraçada ben gran! Ànims nens, nenes, mares, pares, avis, àvies…. i a tota la família.

ACTIVITATS PELS DIES DE CONFINAMENT CICLE INICIAL

ART D´ESTAR PER CASA

Música: en aquest enllaç trobareu les cançons que hem anat treballant.

Protegit: Dijous Gras

Protegit: DIADA D’ESCOLA VERDA

Protegit: RUA DE CARNESTOLTES 2020

Protegit: A ON PODEM TROBAR AIGUA A CELRÀ?

Protegit: VISITA DELS PATGES REIALS a CI

NADAL 2019

Protegit: ELS DE PRIMER VAM ANAR AL MUSEU D’ART!!!!!