Secció: Aulet

Protegit: CARNESTOLTES 2020

Cabanes al pati

JOCS AL PATI

Tenim alguns jocs nous al pati. Des del mes d’octubre tenim un rocòdrom instal·lat a sota el porxo. Aquest cap de setmana un grup de mestres, amb l’ajuda d’alguns familiars, han pintat jocs al terra de sota el porxo. Així mateix s’ha portat material per fer cabanes a una zona del bosc, aquest espai està reservat per fer-hi aquesta activitat.

Esperem que us agradi.

CELRÀ, UN PLANER D’ARTISTES. Autora: Mar Camps

ARTICLE MAR CAMPS

Aquest article es va publicar a la Revista Gavarres Número 36. L’ha escrit la Mar Camps, exalumna de la nostra escola.

QUÈ TREBALLEM A PLÀSTICA?

Durant el primer trimestre hem treballat amb diferents cursos alguns aspectes de l’obra d’artistes com en LEONARDO DA VINCI, KEITH HARING, ANGELICA DASS, ALBERTO GIACOMETTI i HANOCH PIVEN.

El segon trimestre treballem en

GABRIELE GALIMBERTI  «TOY STORIES»

Gabriele Galimberti és un fotògraf que durant dos anys va visitar 58 països de tot el món i va retratar nens i nenes a casa seva, amb les seves joguines més preuades. Les imatges reflecteixen molts aspectes de la seva vida i del seu entorn.

La lectura visual d’aquestes fotografies ens ha portat a reflexionar i debatre : tenir moltes joguines ens fa més feliços?, hi ha joguines per a nens i per a nenes?…

La majoria dels nostres nens i nenes pensen que el més important és comptar amb l’estimació de la família i els amics i que sovint, amb una caixa de cartró, un tros de roba o un piló de sorra podem crear un joc ben divertit!

NADAL 2019

Protegit: DIA DE LA MÚSICA. 25 DE NOVEMBRE