Secció: Aulet

Las nińas con Asperger también pueden volar.

CONSELLS PER LA LECTURA

Aquí podeu us deixem un article de la revista digital Catorze 14, escrit per l’Anna Juan. Ens dona bons consells, ens poden ser útils per acompanyar els nens i les nenes a l’hora de llegir.

Consells lectura Catorze revista digital

PERDRAN EL CURS? Una reflexió de Dolors Feixas

PERDRAN_EL_CURS_DOLORS_FEIXAS

VALENTS i VALENTES

CUIDAR LA FAMÍLIA.Centre ATENEA

Bon dia:

Us compartim un vídeo del centre Atenea, pensem que ens pot ser útil a tots plegats. Estem aprenent tots junts com viure aquesta situació complicada, nova i inesperada.

ACOMPANYAMENT AL DOL

Nabila, Aymane, Anouar i Ziad, avui us volem fer companyia i donar suport. Estem al vostre costat, tot i que aquests dies no ens podem veure.

Us estem guardant un piló d’abraçades, grans, petites, fluixes i fortes, les tenim totes ben a punt per deixar-les anar el dia que ens retrobem. Els vostres amics i amigues, mestres i famílies de l’escola us estimen i us esperen per poder jugar i estar plegats.

Escola l’Aulet

COM AJUDAR ALS INFANTS

Com ajudar als infants…

L ‘Ajuntamemt ha obert un grup de Telegram que es diu Desconfinem l’Educació. Cada dia hi posen alguna cosa que ens pot ajudar a estar una mica menys confinats.

Una d’elles és aquest article de l’escola Congrés-Indians.

Protegit: RUA DE CARNESTOLTES 2020

Protegit: CARNESTOLTES 2020