TEATRE A L’AULET

EL TEATRE A LA NOSTRA ESCOLA
La nostra escola porta uns 30 anys fent teatre.
Tot el claustre s’hi sent implicat, pensem que és una activitat educativa, que cohesiona al grup, que desenvolupa aspectes de la personalitat de l’alumne que no es treballen en l’àmbit de l’aula.
És una activitat interdisciplinar, on s’hi impliquen diferents matèries, com les àrees de llengua: expressió oral i escrita, àrea de plàstica:decorats,disfresses,…àrea d’educació física: dansa,expressió corporal,…
Els nens i les nenes intervenen i s’impliquen molt intensament en aquesta activitat i per aquest motiu estem contents i satisfets de mantenir-la.
També us volem comentar que si us animeu i voleu fer teatre a la vostra escola o al vostre curs estem oberts a mostrar-vos la nostra experiència.
Endavant amb el teatre!!

3 respostes a “TEATRE A L’AULET”

1. joan galí johera escrigué:

segueixo amb interès tot el que aneu publicant i aquest vídeo em sembla molt encertat, felicitats!

2. msabat43 escrigué:

Gràcies Joan! Quina il·lusió saber que ens segueixes, molts records i una forta abraçada.

3. Carme escrigué:

El teatre ens ajuda a ser més feliços. La gravació resumeix molt bé què representa el teatre a L’Aulet.